Customer Complaint / Suggestion Guide
The Complaints / Suggestion Guide is designed to outline and simplify the process of addressing our valued customer’s complaints and suggestions. Our goal is to prioritize the interest of our customers andprovide exceptional quality customer service.
At CrediMax, we highly value your feedback regarding your experience with our wide range of products and services, and believe your input is invaluable in helping us enhance our offerings.
Complaint / Suggestion Channels
All Complaints / Suggestions must be put in writing through any of the below channels:
CrediMax Website
Customer Complaint / Suggestion Form
Acknowledgment
Complaints will be acknowledged within five (5) working days from the submission date, providing a complaint reference number for follow up.
Follow Up and Resolution
Once we receive your complaint, we will diligently investigate the matter and work towards finding a satisfactory resolution. A written response will be issued within thirty (30) calendar days from the complaint date explaining our findings and steps taken to address your concern.
Escalation of Complaint
Any further dissatisfied resolution of complaint, the customer may refer to the Consumer Protection Unit at the Central Bank of Bahrain (CBB) within thirty (30) calendar days from the date of CrediMax’s final response.
Contact Support
Customer Experience
+973 17 117 117
complaints@credimax.com.bh
suggestions@credimax.com.bh
www.credimax.com.bh
P.O. Box 5350, Manama, Kingdom of Bahrain
دليل شكاوى / اقتراحات العملاء
تم إعداد دليل شكاوى/ اقتراحات العملاء لتحديد وتسهيل إجراءات التعامل مع شكاوى واقتراحات عملائنا الكرام . إن هدفنا هو تحقيق مصلحة عملائنا وتوفير خدمات عملاء فائقة الجودة.
في كريدي مكس، نثمّن عالياً تعليقات وآراء عملائنا فيما يتعلق بتجربتهم في التعامل مع مجموعتنا الواسعة من المنتجات والخدمات، ونؤمن بأن هذه الآراء تمثل قيمة فائقة وتساعدنا على تعزيز خدماتنا.
قنوات تقديم الشكاوى / الاقتراحات
يجب تقديم جميع الشكاوى / الاقتراحات كتابياً من خلال أي من القنوات التالية:
الموقع الإلكتروني لكريدي مكس
استمارة شكاوى / اقتراحات العملاء
إشعار الاستلام
سيتم تأكيد استلام الشكوى خلال خمسة (5) أيام عمل من تاريخ تسليم الشكوى، مع تقديم رقم مراجعة للشكوى حتى يتمكن من المتابعة.
المتابعة والرد على الشكوى
فور استلام الشكوى، سوف نقوم بالتحقق بعناية في الموضوع، والعمل على الوصول لحل يرضي العميل. وسيتم إرسال رد مكتوب خلال ثلاثين (30) يوماً تقويمياً من تاريخ الشكوى موضحاً النتائج التي توصلنا إليها والخطوات التي تم اتخاذها لحل الموضوع.
تصعيد الشكوى
في حالة عدم رضا العميل عن الحل، يمكنه رفع الشكوى إلى قسم حماية المستهلك في مصرف البحرين المركزي خلال ثلاثين (30) يوماً تقويمياً من تاريخ استجابة الشركة النهائي.
للدعم والمساعدة
تجربة العملاء
+973 17 117 117
complaints@credimax.com.bh
suggestions@credimax.com.bh
www.credimax.com.bh
ص.ب. 5350، المنامة، مملكة البحرين