Complaints Procedure

Customer Complaint / Suggestion Guide

The Complaints / Suggestion Guide is designed to outline and simplify the process of addressing our valued customer’s complaints and suggestions. Our goal is to prioritize the interest of our customers andprovide exceptional quality customer service.

At CrediMax, we highly value your feedback regarding your experience with our wide range of products and services, and believe your input is invaluable in helping us enhance our offerings. 

Complaint / Suggestion Channels

All Complaints / Suggestions must be put in writing through any of the below channels:

complaints@credimax.com.bh

suggestions@credimax.com.bh

CrediMax Website

Customer Complaint / Suggestion Form

 Acknowledgment

Complaints will be acknowledged within five (5) working days from the submission date, providing a complaint reference number for follow up.

 Follow Up and Resolution

Once we receive your complaint, we will diligently investigate the matter and work towards finding a satisfactory resolution. A written response will be issued within thirty (30) calendar days from the complaint date explaining our findings and steps taken to address your concern.

 Escalation of Complaint

Any further dissatisfied resolution of complaint, the customer may refer to the Consumer Protection Unit at the Central Bank of Bahrain (CBB) within thirty (30) calendar days from the date of CrediMax’s final response.

 Contact Support

            Customer Experience

            +973 17 117 117

            complaints@credimax.com.bh

            suggestions@credimax.com.bh

            www.credimax.com.bh

            P.O. Box 5350, Manama, Kingdom of Bahrain

دليل شكاوى / اقتراحات العملاء

تم إعداد دليل شكاوى/ اقتراحات العملاء لتحديد وتسهيل إجراءات التعامل مع شكاوى واقتراحات عملائنا الكرام . إن هدفنا هو تحقيق مصلحة عملائنا وتوفير خدمات عملاء فائقة الجودة.

في كريدي مكس، نثمّن عالياً تعليقات وآراء عملائنا فيما يتعلق بتجربتهم في التعامل مع مجموعتنا الواسعة من المنتجات والخدمات، ونؤمن بأن هذه الآراء تمثل قيمة فائقة وتساعدنا على تعزيز خدماتنا.

قنوات تقديم الشكاوى / الاقتراحات

يجب تقديم جميع الشكاوى / الاقتراحات كتابياً من خلال أي من القنوات التالية: 

        complaints@credimax.com.bh 

        suggestions@credimax.com.bh 

        الموقع الإلكتروني لكريدي مكس

        استمارة شكاوى / اقتراحات العملاء

إشعار الاستلام

سيتم تأكيد استلام الشكوى خلال خمسة (5) أيام عمل من تاريخ تسليم الشكوى، مع تقديم رقم مراجعة للشكوى حتى يتمكن من المتابعة.

المتابعة والرد على الشكوى

فور استلام الشكوى، سوف نقوم بالتحقق بعناية في الموضوع، والعمل على الوصول لحل يرضي العميل. وسيتم إرسال رد مكتوب خلال ثلاثين (30) يوماً تقويمياً  من تاريخ الشكوى موضحاً النتائج التي توصلنا إليها والخطوات التي تم اتخاذها لحل الموضوع. 

تصعيد الشكوى

في حالة عدم رضا العميل عن الحل، يمكنه رفع الشكوى إلى قسم حماية المستهلك في مصرف البحرين المركزي خلال ثلاثين (30) يوماً تقويمياً من تاريخ استجابة الشركة النهائي.

للدعم والمساعدة

        تجربة العملاء

        +973 17 117 117       

        complaints@credimax.com.bh

        suggestions@credimax.com.bh

        www.credimax.com.bh

        ص.ب. 5350، المنامة، مملكة البحرين

Please Visit Youtube Channel of CrediMax : https://www.youtube.com/channel/UCnlPcrsrWZ9mAUF06oyCyXQ
Please Visit Facebook Page of CrediMax : https://www.facebook.com/credimaxbscbh